Saturday, May 12, 2012

finally

Assalamualaikum.
waaaaaow :O dah lama gila tak update. ingatkan nak kuburkan saja. hehe. kalau ikutkan tarikh hari ni dengan tarikh last update sudah cukup setahun. hahaha. ya Allah rindunya. 

baiklah, kenapa aku mula menulis semula? ah, senang soalan tu. sebabnya aku nak menulis semulalah! sibuk jelah. haha, sebenarnya aku mula menulis semula sebab aku nak enhance English aku. kenapa? sebab aku akan menghadapi MUET tak lama lagi. pencarah aku cakap, kebanyakkan pelajar Melayu dapat band 3. macam bersepah sangat yang dapat band 3. aduh, tak kan nak dapat band 3 jugak? duh.. untuk waktu sekarang aku malas nak menulis dalam English lagi. terlalu banyak kerja dan aku malas nak sepahkan bilik aku dengan kamus dewan dwibahasa. baru saja kemas. *bangga. hehe.  

baiklah, cukup sampai di situ sahaja untuk kali ini. TTYL. *talk to you later.

p/s: TTYL tu baru blaja *rasa riak gila. :O