Thursday, December 16, 2010

form 5 journey #1

haha, mari sini aku kasi cerita sama lu!

sepatutnya habis sekolah perasaan bahagia patut ade, tapi! tak. aku sedih sangat. kenapa aku perlu tinggalkan sekolah. waaa~ sedih sangat. jujur aku kata, aku rasa nak bunuh diri KOT! ya lah, aku tak tahu nak buat apa. sedih sangat.... waa~ lepas ini, tak ada lagi classmate! lah, dekat U mane ade classmate, kuliahmate adelah. tapi, itu bebeze....................
nak skolah lagi!

pejalanan aku sebagai pengawas....
"nama yang layak jadi pengawas;
1)tak penting
2)tak penting
3)tak penting
4)tak penting
5)tak penting
6)tak penting
7)tak penting
8)tak penting
9)tak penting
10)tak penting
12)tak penting
13)tak penting
14)tak penting
15)tak penting
16)tak penting
17)tak penting 
18)NUR FARAHANI BINTI JAMLUS
19)tak penting
20)tak penting
21)takpenting
22)tak penting
23)tak penting
"wah` dapat jadi pengawas.. seronok"

"uit...! ape nih... aduh JADUAL BERTUGAS, pintu pagar... lah! kene datang awal lah pulak..."


"aduh, sakit perut, tandas!!!!!!!!!!! lari, lari, lari samapai! uih, ape nih? Minah punya (beep) besar gila! huh? sape nak no. fon balak aku 0107654321 baek punya... huh??? ape nih! nape toilet macam nih? eh ade lagi... bodoh lah korang conteng kat tandas.  tak ade keje lain. bdoh betol. tol2 bodoh.. lah kau pon same jugak...."

"uih.. blazer panas!"

"weh kau!, masuk kan baju dalam seluar." "ekeleh releks ar kak" "ah! masuk baju dalam seluar!" "hish yelah.. lah! jangan lah tengok!"

"furn! kite buat jamuan pengawas kat ms garden!"

"weh... pengetue suroh tangguh kan jamuan.. kecoh ar!"

'"furn! dah kutib duit pengawas?"

"furn! blah.. blah.. furn! balah.. balah..furn! blah.. blah.. furn! blah... blah..

"cikgu! nak sijil pengawas!"
bersambung...